خدمات آتلیه

آتلیه طراحی گرافیک و برندینگ ساعتچی با همراهی نیروهای مجرب و متخصص توانسته در دوران فعالیت خود تجارب گران‌بهایی را کسب کند و این تجارب در قالب خدمات زیر ارائه گردیده است:

مشاوره بازاریابی

– تحقیقات بازاریابی
– تدوین و اجرای برنامه جامع و یکپارچه بازاریابی

مشاوره تبلیغات

– ایده‌پردازی و طراحی و اجرای استراتژی خلاق تبلیغاتی
– طراحی استراتژی پیام تبلیغاتی در تمامی کانال‌های ارتباطی
– تدوین متون تبلیغاتی

مشاوره برند

– انتخاب نام / برند
– هویت‌سازی برند شامل هویت استراتژیک، مفهومی، کلامی و بصری
– صدور شناسنامه هویت برند
– تدوین و اجرای کمپین رسانه‌ای در راستای معرفی برند
– تدوین مفاهیم خلاق پیام (کلامی و تصویری)
– نظارت بر اجرای صحیح کمپین‌ها

مشاوره کسب و کار

– در دنیای با نرخ و شتاب تغییرات بسیار زیاد، خصوصا در حوزه کسب و کار، فعالیت می کنیم.
– عدم اطمینان عجیبی در مورد آینده بر فضای کسب و کارها احاطه پیدا کرده است.
– بدون نوآوری کسب و کارها قادر به ادامه حیات نخواهند بود.
– کسب‌وکارها باید با کانال‌های جدید بازار و بازاریابی خصوصاً وب و رسانه‌های اجتماعی، خود را وفق دهند.
– در مورد نحوه سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در کسب‌وکارها باید با دقت، تصمیم‌گیری شود.
– در فضای جدید و سراسری رقابت، کسب‌وکارها چگونه بتوانند مزیت رقابتی پایدار ارائه کنند.
– مولفه‌های بسیار مهم‌تری در مدیریت مالی کسب‌وکار پر رنگ شده‌اند.
– استخدام نیروی انسانی باید بسیار هوشمندانه انجام شود.

در فضای جدید ایجاد شده به واسطه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ایجاد و مدیریت برند، ارائه خدمات به مشتریان، حفظ شهرت و موارد بسیار مهم دیگر، مستلزم تغییر در روش‌ها و دیدگاه‌ها است.

یکی از اثرات این این رشد و تغییر سریع این است که، هیج مدیر کسب‌وکاری یا مدیری از مدیران کسب‌وکار نمی‌تواند در همه چیز خبره باشد. به همین علت، یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی کسب‌وکارهای امروز، انتخاب و بکارگیری مشاوران مناسب است. حالا دیگر کمتر می‌توان سراغ کسب‌وکاری موفق را گرفت که بدون یاری بازوی توانمند مشاوری اصلح توانسته باشد به جایگاه فعلی خود دست یابد.

رسانه

– انتخاب، برنامه‌ریزی، خرید و اجرای رسانه
– رصد و ارزیابی مستمر میزان اثربخشی رسانه‌ها

– طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی اینترنتی و موبایلی از صفر تا صد

– طراحی وب سایت (Web Design)
– طراحی اپ موبایل بر بستر Android و iOS
– بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO)
– بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
– بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Network Marketing)
– تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی محتوا (Content Marketing)
– بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

– رسانه‌های اجتماعی ابزاری ساده برای آموختن درباره مخاطبین ما هستند و برای هر کسب‌وکاری کلید اصلی موفقیت، شناخت مخاطبان است.
– رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کنند که به شکلی آگاهانه و موثر و متناسب با هر نوع مخاطبی با او ارتباط برقرار کنیم.
– رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کنند که مشتریان جدید را بیابیم و دامنه مخاطبان خود را گسترش دهیم. به عنوان مثال به راحتی می‌توانیم مشتریان بالقوه‌ای که در محدوده جغرافیایی ما هستند و به خدمات ما نیاز دارند را پیدا کنیم.
– به کمک رسانه‌های اجتماعی می‌توانیم به طور آنی و سریع از دیدگاه‌های مشتریان خود، بازخوردهای لازم را دریافت کنیم.
– به واسطه تعامل دوطرفه و نزدیک با مخاطبان، رسانه‌های اجتماعی سبب بهبود هوشمندی ما در مدیریت بازار و نهایتاً هوشمندی رقابتی ما می‌شوند. با مدیریت مناسب فعالیت‌های خود در رسانه‌های اجتماعی می‌توانیم در عرصه رقابت و خلق نوآوری ها در ارتباط با مشتریان، پیشرو باشیم.
– رسانه‌های اجتماعی تأثیر چشمگیری بر افزایش ترافیک و نهایتاً بهبود رتبه وب‌سایت ما از دید موتورهای جستجو دارند.
– در رسانه‌های اجتماعی بسیار ساده‌تر و سریعتر می‌توانیم انواع محتواها را با مخاطبان‌مان به اشتراک بگذاریم.
– در رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری دانش مخاطبان و اشتراک‌گذاری آن با هزینه‌های ناچیز صورت می‌گیرد.
– در رسانه‌های اجتماعی امکان ایجاد روابط معنادار را با مشتریان و مخاطبان‌مان داریم.
– رسانه‌های اجتماعی سبب افزایش و بهبود حس برند در مشتریان می‌شوند و این نتیجه با هزینه بسیار ناچیزی حاصل می‌شود.

با توجه به مطالب مطرح شده، استفاده از مجموعه فعالیت‌های تخصصی زیر توسط ما برای رشد و تعالی سازمان و کسب‌وکار شما و استفاده از ظرفیت‌های نوین دنیای اقتصاد، پیشنهاد می‌شود:

  • تدوین استراتژی فعالیت و حضور سازمان یا کسب‌وکار در رسانه‌های اجتماعی پرکاربرد متناسب با ماهیت سازمان یا کسب‌وکار
  • استفاده از رسانه‌های اجتماعی به شکلی مؤثر و استفاده از بهترین ابزارها و تکنیک‌ها
  • مدیریت کانال‌های صحیح ارتباطی در رسانه‌های اجتماعی
  • مدیریت و نظارت بر فعالیت‌های شما در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای مناسب
  • تعریف و ایجاد استراتژی رسانه اجتماعی مناسب به منظور خلق نتایج ارزشمند برای کسب‌وکار شما
  • برقراری امنیت در مورد اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی شما و جلوگیری از هک‌شدن، دسترسی‌های غیرمجاز و …
  • تحلیل هوشمندانه رسانه‌های اجتماعی و موقعیت کسب‌وکار و سازمان شما در شبکه‌های اجتماعی به منظور بهره‌وری بیشتر و جمع‌آوری اطلاعات لازم به منظور تحقق هوشمندی کسب‌وکار
  • افزایش مؤثر و چشمگیر تعداد هواداران و دنبال‌کنندگان سازمان و کسب‌وکار در رسانه‌های اجتماعی
  • هرس فضای ارتباطی در رسانه‌های اجتماعی به منظور نگهداری ارتباطات مؤثر و حذف هرز ارتباط‌ها
  • فراهم‌آوردن امکان استفاده حداکثری از ظرفیت “جمعیت” در رسانه‌های اجتماعی در تحقق اهداف بازاریابی ویروسی و اجتماعی
  • مدیریت اکانت‌های شما در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی متعدد و صرفه‌جویی چشمگیر در زمان، با استفاده از ابزارهای مناسب

طراحی گرافیک

– طراحی آرم، لوگو، لوگو تایپ
– طراحی ست اوراق اداری (سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و …)
– طراحی کاتالوگ، بروشور و فولدر
– طراحی بسته‌بندی
– طراحی جلد مجلات، کتاب و صفحه آرایی

۱۳۹۵/۰۴/۰۳