قوانین طراحی سایت

اصلاح شده در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۵

آتلیه طراحی گرافیک و برندینگ ساعتچی جهت انجام کلیه امور طراحی سایت و برنامه‌نویسی تحت وب، طراحی گرافیک، طراحی برند، مشاوره‌های تبلیغاتی و سایر خدمات خود قراردادهای مشخص با مفاد منطبق بر قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران با مشتریان و اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد می‌نماید. این قوانین در این وبگاه منتشر شده و به‌روزرسانی می‌گردد و هیچ توافق شفاهی و کتبی نمی‌تواند اسناد منتشر شده در این پایگاه را نقض یا رد نماید.

لذا کلیه کاربران و مشترکان سرویس‌ها، موظف به رعایت این مفاد بوده و در صورت تخطی کاربران، علاوه و قطع سرویس‌ها، پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جهت برخورد با خاطیان، نزد آتلیه طراحی گرافیک و برندینگ ساعتچی محفوظ خواهد بود.

اجرای هرگونه قرارداد و پروژه برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت و پورتال توسط آتلیه طراحی گرافیک و برندینگ ساعتچی، به منزله پذیرش و تائید این قوانین توسط کارفرمایان و مشترکین سرویس‌ها و سفارش‌دهندگان محترم می‌باشد.

توجه: سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌تواند قوانین مرتبط را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند و سایر قوانین در وب‌سایت، تغییر دهد. ما به شما توصیه می‌کنیم که به‌صورت دوره‌ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید.

پس از هر تغییر شرکت هیچ وظیفه‌ای در جهت اطلاع‌رسانی به مشترکان نخواهد داشت و اصل بر پذیرش آن برای کلیه مشترکان خدمات و سرویس‌های سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌باشد. این قوانین به‌عنوان قوانین اصلی از تاریخ ۱۳۹۱/۰۷/۲۸ به مدت نامحدود برای کلیه مشترکان خدمات طراحی سایت و برنامه‌نویسی برقرار می‌باشد و تمامی قراردادهای سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  با مشترکان بر پایه همین قوانین می‌باشد.

  1. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود تمامی اطلاعات اولیه مانند محتوا، لوگو، نشانه، تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. جهت درج در سایت را قبل از ارائه طرح اولیه در اختیار سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  قرار دهد. در غیر این صورت امکان تغییر و اضافه نمودن اطلاعات و تصاویر و … مشمول هزینه جداگانه با برآورد سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌باشد. همچنین تولید و ارائه محتوا و تصاویر و… جهت درج در سایت به هر نحو از انحاء ممکن بر عهده مشترک یا سفارش‌دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) نخواهد بود. در صورت عدم ارائه محتوا، نشانه، لوگو، تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. از سوی مشترک یا سفارش‌دهنده، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌تواند سایت را با اطلاعات و تصاویر نمونه تحویل دهد و تغییرات آن بر عهده مشترک یا سفارش‌دهنده خواهد بود.
  2. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود که پس از عقد قرارداد، در قبال درخواست اضافه کردن ماژول‌ها و ویژگی‌های جدید به تارنما، هزینه روز مندرج در تارنمای رسمی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) را پرداخت نماید. (مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌باشد.)
  3. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود پس از تأیید طرح اولیه و یا طرح نهایی تارنما، هرگونه درخواست تغییر که منجر به طراحی مجدد و یا تغییرات عمده در بخشی از طرح شود، هزینه آن را طبق تعرفه روز مندرج در تارنمای رسمی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) و یا برآورد سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) پرداخت نماید، در غیر این صورت تمام تعهدات سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) ساقط می‌گردد.
  4. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود محصولات/خدمات/آموزش‌هایی را در وب‌سایت خود عرضه نماید که ازجمله ممنوعات تجاری و پستی نباشد و یا محصولات/خدمات/آموزش‌هایی که از لحاظ قوانین و مقررات موضوعه دولت جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس، خریدوفروش و ارائه آن ممنوع می‌باشد، ارائه ننماید. مسئولیت هر نوع پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط یا تأمین و تأدیه خسارت مشتریان و مدعیان، با مشترک یا سفارش‌دهنده می‌باشد.
  5. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود قوانین کپی‌رایت، تجارت الکترونیک، علائم انحصاری و اختصاری، نقض حقوق صاحب‌امتیاز و اثر، کالاهای ممنوعه و تقلبی را در عرضه و فروش و ارائه محصولات/خدمات/آموزش‌ها رعایت نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این بند و بروز هرگونه مشکل، مسئولیت هر نوع پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط یا تأمین و تأدیه خسارت مشتریان و مدعیان، با مشترک یا سفارش‌دهنده بوده و سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  6. سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) حق دارد طرح تحویل داده‌شده را در محل مناسب به‌نحوی‌که صلاح می‌داند و مشهود باشد، امضاء نماید، مگر درصورتی‌که طرفین در این مورد به توافق برسند. (حذف امضاء طرح از سوی مشترک یا سفارش‌دهنده درهرصورت مشمول پرداخت هزینه جداگانه می‌باشد).
  7. پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده مشترک یا سفارش‌دهنده می‌باشد و مبلغ قرارداد به‌صورت خالص به سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) پرداخت می‌گردد.
  8. سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال در اختیار قرار گرفتن اطلاعات امنیتی تارنما به افراد به هر نحوی از سوی مشترک یا سفارش‌دهنده را ندارد.
  9. سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نشانه‌هایی که توسط مشترک یا سفارش‌دهنده در جایی غیر از تارنمای رسمی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  ثبت‌شده‌اند را نخواهد داشت.
  10. در صورت ثبت نشانه تارنما (دامنه سایت) از طریق کارگزار، مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود که هزینه سالانه مربوط به تمدید نشانه را طبق تعرفه روز مندرج در تارنمای رسمی کارگزار به وی پرداخت نماید. (مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، کارگزار می‌باشد.)
  11. تمامی سورس‌های برنامه‌ها و طراحی وب‌سایت‌ها کد شده هستند و مشترک یا سفارش‌دهنده نمی‌تواند تغییراتی در کدهای سایت انجام دهد.
  12. طراحی وب‌سایت‌های سفارش داده شده تنها می‌تواند در یک دامنه و یک سایت نصب و فعال گردد. اگر اشتباهات تایپی در زمان اعلام دامنه و یا ساب دامنه صورت گیرد، عواقب ناشی از آن بر عهده مشترک یا سفارش‌دهنده می‌باشد. امکان تغییر و یا اضافه کردن دامنه و ساب دامنه بعد از ارسال سفارش و عقد قرارداد وجود ندارد.
  13. مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند درخواست اضافه کردن دامنه را درون توضیحات سفارش خود ثبت نماید. هزینه اضافه کردن هر دامنه شمول هزینه جداگانه می‌باشد و مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌باشد.
  14. به دلیل رعایت مسائل امنیتی تحت هیچ شرایطی، مشترک یا سفارش‌دهنده نمی‌تواند به هاست دسترسی داشته باشد. در صورت پرداخت هزینه ۵ برابر هزینه قرارداد توسط مشترک یا سفارش‌دهنده، یک دسترسی FTP توسط سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) به مشترک یا سفارش‌دهنده تحویل داده می‌شود.
  15. مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند با پرداخت هزینه ۵ برابر هزینه قرارداد سورس کدهای برنامه را دریافت نماید؛ اما مجاز به حذف امضا سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) از سورس نخواهد بود. درهرصورت سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  مجاز به قرار دادن امضای اثر خود در انتهای سایت می‌باشد.
  16. کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی طرح مطابق قانون حقوق مصنفین و مؤلفین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعلق به سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌باشد.
  17. مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند با پرداخت هزینه ۳۰ برابر هزینه قرارداد حقوق مادی و معنوی اثر را به خویش منتقل نماید و در این صورت سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  متعهد می‌گردد تحت هیچ شرایطی از طرح ارائه‌شده در این قرارداد برای شخص ثالث استفاده ننماید. درهرصورت سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  مجاز به قرار دادن امضای اثر خود در انتهای سایت می‌باشد.
  18. در صورت درخواست حذف امضای اثر، مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند با پرداخت هزینه حداقل ۲ برابر هزینه قرارداد و کسب رضایت کتبی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) در سربرگ رسمی، نسبت به حذف امضا اقدام نماید.
  19. هرگونه درخواست مشترک یا سفارش‌دهنده برای تغییر در وضعیت سفارش به‌عنوان شخصی‌سازی تلقی می‌گردد. هزینه شخصی‌سازی طراحی وب‌سایت‌ها و پورتال‌ها بنا بر مدت‌زمان کاری و نوع برنامه‌نویسی و ماژول‌های درخواستی از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان (برنامه‌نویسی یک پورتال سازمانی پیشرفته) هزینه در بر دارد که مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌باشد.
  20. نحوه پرداخت هزینه‌ها، تسویه‌حساب‌ها و شرایط مالی در مفاد قراردادهای کتبی درج و معیار عمل می‌باشد.
  21. قرارداد سئو و بهینه‌سازی به هر شکل شامل هزینه جداگانه و خارج از قرارداد و قوانین طراحی وب‌سایت و برنامه‌نویسی می‌باشد. مرجع اعلام قیمت و هزینه قراردادهای سئو و بهینه‌سازی مطابق نظر واحد فنی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌باشد.
  22. حذف کپی‌رایت از انتهای سایت‌ها، اسکریپت‌ها و ماژول‌های آتلیه ساعتچی خلاف قوانین بوده و متخلف موظف به پرداخت ۲ میلیون تومان خسارت به آتلیه ساعتچی و بازگرداندن کپی‌رایت به سایت خود می‌باشد. در غیر این صورت خدمات و سرویس‌های ارائه‌شده به مشتری قطع خواهد شد و موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی، پیگیری خواهد شد.
  23. هرگونه سوءاستفاده از سرویس‌ها و قالب‌ها توسط مشترک یا سفارش‌دهنده باعث باطل شدن لایسنس وی خواهد شد. بلافاصله کلیه سرویس‌های ارائه‌شده به مشترک یا سفارش‌دهنده قطع و موارد از طریق مراجع ذیصلاح قانونی پیگیری می‌گردد.
  24. پس از پایان مدت‌زمان قرارداد، با پرداخت حداقل ۲۵ درصد از کل مبلغ قرارداد به‌عنوان هزینه پشتیبانی، این قرارداد قابل تمدید خواهد بود.
  25. در صورت عدم تمدید قرارداد، وظیفه پشتیبانی و رفع اشکالات فنی از سرویس‌دهنده به هر صورت و به هر شکل، ساقط می‌گردد و خدمات مشترک یا سفارش‌دهنده قطع می‌گردد.
  26. در صورت عدم تمدید قرارداد، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌تواند خدمات میزبانی و ثبت تارنمای مشترک را قطع نماید.
  27. خدمات ثبت دامنه و میزبانی فقط به‌صورت سالانه از سوی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  ارائه می‌گردد و مشترک موظف است ۱۴ روز پیش از پایان قرارداد هزینه تمدید را مطابق قیمت روز که توسط سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  اعلام می‌گردد، پرداخت نماید. در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر، مشکلات به وجود آمده متوجه مشترک یا سفارش‌دهنده خواهد بود.
  28. سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  موظف است طرح خود را در بستر فراهم‌شده مندرج در قرارداد به مشترک یا سفارش‌دهنده تحویل دهد. به‌صورت پیش‌فرض بستر فنی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) ، محل تحویل است. مگر آنکه با پرداخت هزینه‌های جداگانه به‌صورت رسمی توافقی صورت گرفته باشد.
  29. قراردادهای طراحی وب‌سایت و برنامه‌نویسی از نوع لازم‌الاجرا تلقی شده و تنها در صورت وقوع شرایط فسخ اشاره‌شده در متن قرارداد و یا توافق طرفین قابل‌فسخ می‌باشد. در صورت فسخ قرارداد در هر زمان میزان ۵۰ درصد کل مبلغ قرارداد بابت خسارت اخذ می‌گردد. در صورت ارائه مرحله اول طرح، امکان فسخ به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد و مشترک یا سفارش‌دهنده موظف به تسویه کل مبلغ می‌باشد و در صورت استنکاف از تسویه‌حساب کل مبلغ، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌تواند از طریق مراجع قانونی ذیصلاح نسبت به دریافت کل مبلغ قرارداد اقدام نماید.
  30. در صورت بروز هرگونه اشکال به علت وجود فرس‌ماژور طبق تعاریف سازمان برنامه‌وبودجه (از قبیل سیل، زلزله، جنگ، اعتصاب و غیره) طبق قوانین حاکم بر جامعه عمل خواهد شد. در مواردی که به علل ناشی از شرایط قهری (شرایط خاص) که رفع آن خارج از حیطه توانایی و اقتدار طرفین قرارداد باشد و انجام بخشی از قرارداد و یا تمام آن غیرممکن گردد، در صورت فسخ قرارداد هیچ‌یک از طرفین حق مطالبه خسارت وارده را نخواهد داشت و اقدامات پس از فسخ از قبیل تسویه‌حساب با توافق طرفین صورت می‌گیرد.
  31. کلیه خدمات پشتیبانی، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های آتلیه ساعتچی، خدمات مالی و تمدید سرویس‌ها و خدمات و محصولات، درخواست‌های جدید، تغییرات و … فقط از طریق پورتال مشتریان ۲۴ ساعته که آدرس آن در وبگاه رسمی شرکت فناوری اطلاعات تدبیر منتشر و به‌صورت آنلاین در دسترس است، قابل‌ارائه می‌باشد و مشترک فقط از همین طریق می‌تواند امور خود را پیگیری نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت، خدمات پشتیبانی کان لم یکن می‌گردد.
  32. کلیه دانش فنی، سخت‌افزار، نرم‌افزار و… لازم جهت استفاده از برنامه‌های ارائه‌شده و مدیریت وب‌سایت‌ها و پورتال‌ها بر عهده مشترک یا سفارش‌دهنده بوده و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) نمی‌باشد.
  33. مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند طی قرارداد جداگانه از خدمات مدیریت و پشتیبانی استفاده نماید.
  34. در صورت گذشت بیش از ۳ روز کاری از زمان تأیید طرح نهایی از سوی مشترک یا سفارش‌دهنده یا نماینده مشترک و عدم تسویه  مرحله نهایی، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌تواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ و وجه مرحله ۱ و ۲   را به‌عنوان حق‌الزحمه خود در نظر بگیرد. اجرای مجدد طرح با پرداخت ۱۵ درصد مبلغ کل قرارداد به‌عنوان خسارت از سوی مشترک، امکان‌پذیر است.
  35. در صورت تسویه کامل هزینه قرارداد، سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  می‌بایست طبق هماهنگی با سفارش‌دهنده یا نماینده مشترک، طی یک جلسه آموزشی در محل سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) ، نحوه مدیریت تارنما را آموزش داده و اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار دهد.
  36. مدت‌زمان جلسه آموزشی یک ساعت می‌باشد و در صورت نیاز، مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند با پرداخت هزینه اعلامی از سوی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) از زمان اضافی بهره‌مند شود.
  37. حداکثر تعداد جلسات مراجعه حضوری برای هماهنگی قراردادها، آموزش و تحویل پروژه، برای طرح‌های عمومی حرفه‌ای ۲ جلسه و برای طرح‌های اختصاصی ۳ جلسه می‌باشد. در صورت نیاز، مشترک یا سفارش‌دهنده می‌تواند با پرداخت هزینه اعلامی از سوی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) از زمان اضافی بهره‌مند شود.
  38. در صورت ایجاد و مطرح‌شدن سؤالات فنی و یا هر سؤال دیگری توسط مشترک یا سفارش‌دهنده، هیچ مسئولیتی متوجه سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) از بابت پاسخگویی به سؤالات و آموزش نمی‌باشد. بااین‌حال سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌کوشد در حد توان به سؤالات پاسخ گوید.
  39. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.
  40. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود تا از ارسال تیکت‌های مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
  41. مشترک یا سفارش‌دهنده موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
  42. مشترک یا سفارش‌دهنده موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت و متن تیکت را به‌درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل مشترک یا سفارش‌دهنده تسریع گردد.
  43. مشترک یا سفارش‌دهنده متعهد می‌شود که در تمامی تیکت‌های پشتیبانی موضوع تیکت را به‌درستی یادداشت نماید و از ارسال عناوین همچون «سؤال»، «مشکل»، «درخواست»، «خواهش»، «انجام کارها»، «پیگیری»، «نارضایتی»، «تشکر» و … اکیداً خودداری نماید. در صورت تکرار موارد از سوی مشترک یا سفارش‌دهنده، سرویس وی بدون اطلاع قبلی، به‌طور کامل قطع می‌گردد و هیچ پاسخی از سوی مشترک یا سفارش‌دهنده مسموع نخواهد بود.
  44. مشترک یا سفارش‌دهنده اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت «ضروری» را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می‌باشد.
  45. طبق ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی، هر کس به کارمندان دولت، مؤسسات و شرکت‌ها در حین انجام‌وظیفه توهین نماید، از ۳ الی ۶ ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم می‌گردد.‌ درصورتی‌که مشترک یا سفارش‌دهنده اقدام به توهین، فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به‌طور یک‌طرفه فسخ و مبلغ سرویس موردنظر به‌هیچ‌وجه به او عودت نخواهد شد. طبق قانون سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  حق شکایت و پیگرد قانونی از طریق مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ می‌داند.
  46. تمامی طراحی‌های وب‌سایت‌ها و پورتال‌های انجام‌شده به‌صورت تک‌زبانه بوده و در صورت درخواست مشترک یا سفارش‌دهنده مبنی بر افزودن زبان اضافی برای طرح، ۵۰ درصد هزینه قرارداد اولیه برای افزودن هر زبان اضافی دریافت می‌گردد.
  47. طبق مصوبه آتلیه طراحی گرافیک و برندینگ ساعتچی، کلیه قراردادهای کتبی و توافقات شفاهی از تاریخ ۱۳۹۱/۰۷/۲۸ بر اساس این قوانین اصلاح و از تاریخ مذکور معیار عمل بر اساس قوانین منتشر شده در وبگاه رسمی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) می‌باشد. هیچ توافق کتبی یا شفاهی نمی‌تواند قوانین منتشر شده در وبگاه رسمی سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی) را، تغییر، نقض یا تعدیل نماید.
  48. در صورت فسخ قرارداد پیش از ۷ روز مبلغ ۵۰ درصد قرارداد به‌عنوان خسارت از مشتری دریافت می‌گردد.
  49. هزینه نصب و تنظیمات قالب به‌هیچ‌عنوان عودت داده نمی‌شود.
  50. در صورت گذشت ۷ روز از تاریخ قرارداد، مشتری موظف به پرداخت کلیه مبلغ قرارداد بوده و در صورت عدم پرداخت مطابق مفاد قرارداد کتبی و قوانین سایت، پیگیری از طرق مراجع ذیصلاح قانونی انجام خواهد شد.
  51. تغییرات در سایت در زمان پشتیبانی، شامل تغییرات کلی، برنامه‌نویسی، طراحی مجدد، تغییرات کلی در سایت و… نمی‌باشد.
  52. در صورت تحویل نام کاربری و رمز عبور به کاربر هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال کارهای انجام‌شده توسط کاربر بر روی سایت متوجه آتلیه ساعتچی نخواهد بود.
  53. شایان‌ذکر است طراحی سایت به‌هیچ‌عنوان مشمول گارانتی بازگشت وجه نمی‌باشد.

پشتیبانی از طریق بخش پشتیبانی در پورتال کاربری می‌باشد. همچنین، از طریق تماس تلفنی در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه ۹ لغایت ۱۷ و مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی می‌توانید موضوعات خود را پیگیری نمایید.
در صورت عقد قرارداد کتبی فی‌مابین سرویس‌دهنده (آتلیه ساعتچی)  و مشترک یا سفارش‌دهنده، قوانین مندرج در این سایت نیز همچنان معتبر، نافذ و لازم‌الاجرا می‌باشند.

۱۳۹۱/۰۷/۲۸

پاسخ دهید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای اجباری مشخص شده اند *